Ceremóniamester

IMG_0808

Röviden magamról:

15 éve foglalkozom a ceremóniamesteri szerepkörrel, így mára közel 250 esküvőn biztosítottam a gördülékeny programokat az ifjú pár és a násznép számára. Célom, hogy az esküvőt a legjobb tudásom szerint bonyolítsam le, mindenki nagy megelégedésére. A hétköznapokban is kommunikációval és rendezvényekkel foglalkozom, így a mögöttem lévő szakmai tapasztalatoknak is nagy hasznát veszik a párok. Törekszem a kellemes, laza hangulat megőrzésére, igyekszem hatékonyan kommunikálni és informálni, valamint egy önfeledt, szórakoztató napot varázsolni minden résztvevő számára.

Az esküvőtök során a következőket biztosítom számotokra:

A nagy nap előtti időszakban:
  • rendelkezésetekre állok a hét minden napján és órájában, ha bármi kérdésetek lenne, vagy ha valamiben megerősítést vártok (telefonon, e-mailen, Skype-on, vagy személyesen az irodánkban)
  • folyamatos kapcsolattartás veletek és a szolgáltatókkal is (ha szükséges)
  • előzetes forgatókönyv elkészítése az egyeztetések során, majd a végleges forgatókönyv kialakítása (szolgáltatóknak elküldése)
  • játékok és közösségi programok átküldése, kiválasztásban segítségnyújtás, tanácsok
  • ha szükséges, úgy további szolgáltatók ajánlása
A nagy napon:
  • érkezés a vendégek előtt 1 órával, előkészületek megkezdése, a helyszín ellenőrzése, egyeztetések az érintettekkel (anyakönyvvezető, szertartás vezető), szolgáltatókkal
  • vendégek fogadása és segítség, hogy eligazodjanak
  • hatékony kommunikáció, vendégek informálása a főbb pillanatokban és terelésük a programok, helyszínek között
  • a templomi szertartás és/vagy polgári ceremónia során a bevonulás egyeztetése, megszervezése veletek, majd később az anyakönyvvezetővel, szertartásvezetővel (a vendégek invitálása és ültetések segítése), majd a zökkenőmentes bevonulás segítése; ugyanez a templomi szertartás során is, ha lesz
  • gratulációk, csokordobás, közös csoport és egyéni fotók irányítása (folyamatos kapcsolat a fotóssal-videóssal)
  • az étteremben a vendéglátókkal egyeztetés, munkájuk segítése, az ételek ütemezésének levezénylése (ha csúszás van, akkor erről időben tájékoztatni őket, ha előbb jöhet az étel arról is; mit mikor hozzanak az est során, stb.).
  • a háttérben folyamatos ellenőrzés alatt tartom az eseményeket
  • ugyanitt a zenei felelőssel is folyamatos kapcsolattartás (zenekar vagy Dj)
  • programismertető a vendégek részére és az est alatt a megfelelő információk átadása (ha bárkinek kérdése, kérése lenne, akkor kezelem a helyzetet, megadom a választ)
  • pohárköszöntők, nyitótánc, nászajándék átadás, menyasszonyi torta és menyasszony/menyecske tánc felvezetése, levezénylése és a köztes szórakoztató programok lebonyolítása

Mindezekkel együtt a legfontosabb, hogy a reflektorfényt folyamatosan rajtatok tartom és leveszem a terhet az első pillanattól kezdve.

Ha mindez felkeltette az érdeklődéseteket, úgy szívesen állok rendelkezésetekre elérhetőségemen, illetve várlak szeretettel az irodánkban egy kötetlen megbeszélésre (VI. Andrássy út 45.).

Kellemes előkészületet és jó hangolódást a nagy napra,

Kondor Józsi

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..